Tuesday 1 March 2011

Blondinbella och näringslära.

Hej på er! Det känns som evigheter sedan jag bloggade =) Men det har nog bara gått några dagar. Jag följer Blondinbellas blogg. Är så imponerad av hennes målmedvetenhet! Jag har inte läst några bloggar på några dagar heller och hade väl 16 missade inlägg från den unga damen. Hon är oerhört kreativ. Det skulle vara häftigt att samarbeta med henne kring hälsa. Än så länge är hon så ung så kroppen klarar det mesta men jag gissar att om en så smart tjej som hon insåg kostens inverkan så skulle hon genast lägga om sin kost. Tänk vad coolt och vilka oerhörda ringar på vatten det skulle bli till alla som följer hennes blogg!!!

Idag fick jag ett tips om att det i nästa nummer av Näringsmedicinsk tidskrift kommer att handla om matallergier och IgG mm. Jag tror det är hög tid för mig att börja prenumerera på en tidning igen. Det är nog åtminstone 10 år sedan sist =)

2 comments:

  1. Bra tips om näringsmedicinsk tidskrift. Vill köpa alla tidigare nummer!Det blir dyrt, ca 4000 kr men en riktigt bra källa till kunskap

    ReplyDelete
  2. Ja den verkar riktigt bra! Jag har precis betalat in prenumerationsavgiften och väntar med spänning på mitt första exemplar :)

    ReplyDelete