Wednesday 23 March 2011

Oordningen är återställd =)

Det var underbart att komma hem till ett fotograferat hem idag. Maken var behjälplig under fotandet och vi har väääldigt många krukväxter eftersom jag är väldigt förtjust i det. Vi hann inte stuva undan alla så maken fick flytta runt allt under fotograferingen. Nu är delmål 1 avklarat. Nu skall bilderna ut på nätet, men det är ju inte belastande för oss direkt. Därefter är det två visningar och då skall vi fixa huset “visningsklart” och sist men inte minst har vi ju den nervkittlande budgivningen.

Väl  hemma ordnade jag en linsgryta till mig och äldste sonen kokade gröt till sig själv och lillebror. Jag lääängtade verkligen efter gröna linser och naturligtvis vitlök så det blev mycket av båda. Sedan plockade jag bort allt visningsmaterial och ersatte med våra vanliga saker. Som exempel kan nämnas nya fina handdukar som vi köpt som nu har plockats ner för att tas upp inför visningen. Så nu är oordningen återställd ;)

Tvättmaskin och diskmaskin är igång och ett nytt gäng mungbönor har blötlagts för groddning. En vanlig vardag med andra ord =)

När barnen har lagt sig skall jag köra yoga. Min kropp skriker efter det!

No comments:

Post a Comment