Saturday 26 March 2011

Nu har jag hållit min första yogalektion!

Och det var jätteroligt!!! =) Jag förberedde genom att ställa tulpaner väl synliga och sedan tände jag ljusen till vänster i bild.

IMG_2186

Ludde och kudde på plats =) Och yogamanualen. Jag har inte gjort passet tillräckligt många gånger för att kunna memorera det och jag ville inte säga fel. Innan man håller lektion skall man ha gått igenom passet själv så det ligger färskt i minne. Det var några dagar sedan jag körde så det låg för långt bort helt enkelt.

Jag valde två meditationer och A och M som var mina elever var väldigt nöjda =) Jag gjorde Sa Re Sa Sa med handrörelser och Aad guray nameh, oxå den med handrörelser.

Jag hade kopplat min mobiltelefon till vår squeeze box för musiken.

IMG_2187

Lotusblommor mötte tjejerna i entrén och det var så mysigt när de kom med sina mattor och kuddar =)

IMG_2188

IMG_2190

Jag hade liite ont i halsen igår kväll och jag var frusen när jag vaknade. Jag är fortfarande frusen men har ingen feber. Det hade jag inte planerat idag ;)

C och jag skulle ha syrat vitkål idag men hon är sjuk och jag är dessvärre inte riktigt upplagd. Hade även tänkt åka och titta på vårstövlar idag men det blir till att kura inne. Kanske ta på mig något varmt och sitta i solen en liten stund. Här är nämligen väldigt vackert väder idag!

No comments:

Post a Comment