Thursday 31 March 2011

Fördelar med att vara schampofri.

Jag har ju inte använt schampo sedan i juni förra året. Under en övergångsperiod tvättade jag håret med honung. Nuförtiden använder jag bara vatten. Håret mår prima. En fördel jag blev varse om under vår kalla vinter är att mitt hår inte längre blir statiskt! Jätteskönt!!! Jag såg något inlägg på Facebook om detta problem ;) så slog det mig att mitt hår inte blir statiskt längre. Vidare, mina vänner, kan jag säga att jag trots att jag varit sjuk sedan i måndags fortfarande har förtjusande fräscht hår!!! I november 2009, när jag fortfarande använde schampo, och hade svininfluensa, såg jag ju ut som en uteliggare efter bara några dagar. Håret stank dessutom. Fyyyy!!!! Så mina vänner, jag måhända vara lite röd under näsan efter allt snytande och jag måhända vara blek i ansiktet i brist på frisk luft men jag är i alla fall snygg i håret! Ha! =)

Lånar en bild från en av mina favoritskådespelerskor PC för att symbolisera vackert hår =)

images

No comments:

Post a Comment