Wednesday 16 March 2011

Det är så häftigt!

Jag hittar fler och fler kloka människor ute på nätet som vägrar tro på skolmedicinen som säger att de lider av obotliga sjukdomar. Det gör mig så lycklig! De har en väldigt nykter syn på skolmedicinens preparat och behandlingsmetoder. I vissa fall, när krisen gått för långt, kan skolmedicin vara det enda som hjälper. Men vi skall ju inte låta saker gå så långt! Här kommer ett bloggtips till en tjej som letar efter sin sanning kring sina bekymmer med tarmen. Väldigt intressant läsning! Gå in på Tinas Magmat.

Min tarm håller på att stabilisera sig! Det är så häftigt! Jag är noga med vad jag äter och märker väldigt tydligt om jag gör avsteg ( senast var ju när jag åt thaimat och de måste ha lagt i något jag inte tål ) samt när jag åt choklad (jag tål inte sockret i chokladen). Nu har jag påbörjat groddning av mungbönor igen, jag var osäker på om jag tålde det eller ej så nu skall jag testa!

Natti! Natti! =)

No comments:

Post a Comment