Sunday 20 March 2011

Kaos.

Hjälp så mycket saker vi har! Vi har plockat i snart två hela dagar och det har inte blivit något annat gjord den här helgen. Ingen löpning som jag hoppades på. Men jag hänger inte läpp för det. Jag ser framåt och allt kommer bli så himla bra! Vi har levt i ett mellanläge så länge nu och jag ser fram emot att komma framåt. Först hade vi varsitt hus utan att veta vilket vi skulle behålla. Till slut valde vi Mattias hus, dock ligger det geografiskt fel så därför letade vi fortfarande hus. Därför är det extra skönt att veta att i sommar har vi ett boende som är bestående!

Men mat klarar vi oss naturligtvis inte utan. Här har det blivit tacos, naturligtvis på nötter och inte köttfärs. Till fika idag blev det samma goda som Mattias och jag gjorde förra helgen och barnen älskade det =) Dock gick de inte med på att kalla den kolasås =)

No comments:

Post a Comment