Saturday 19 March 2011

Dags att röja inför fotografering!

Nästa vecka kommer fotografen hit inför vår husförsäljning. Det betyder att vi måste få undan lite möbler som inte riktigt fått en naturlig plats efter att vi tog hit mitt bohag efter försäljningen av mitt radhus i december. Här kommer en ögonblicksbild och ni kommer att få se resultatet av röjningen lite senare!

 

IMG_2151

Den bruna soffan skall bort, tycker Mattias och mäklaren för att man skall få mer rymd i rummet. Så där var vi två mot en. Åh andra sidan slipper jag bära soffan så jag skall väl inte säga så mycket =) Bakom soffan står en bokhylla och ett skåp från mitt gamla bohag som inte fått någon plats ännu och detta skall naturligtvis bort. Tvätten skall självklart bort och jag ser verkligen fram emot vårt nya hus där tvättstugan är så stor att tvätten får plats där inne och inte behöver hängas i resten av huset!

 

IMG_2152

Nästan på varenda mäklarbild ser man tulpaner. Det ser kanske lite stylat ut… men där kommer vi inte ljuga för vi har alltid två vaser med tulpaner hemma =) Dags att börja röja! =)

No comments:

Post a Comment