Wednesday 23 March 2011

Puh.

Vi höll på att styla och plocka till klockan 23 igår ( vilket är en timmas övertid för mig så ni förstååår så tufft  ;). Fotografen kommer idag och det känns så skönt när detta första delmål är klart. Ikväll blir det “bara” att fixa det vanliga i ett vardagsliv som att hämta barnen, fixa middag och tvätta en smula. Det skall bli väldigt spännande att se hur bilderna ser ut. Jag skall försöka bjuda er på  några bilder har jag tänkt =)

Jag ser fram emot helgen så mycket! Det blir yoga hemma hos mig på morgonen och sedan blir den en god raw frukost och tjejsurr. På eftermiddagen skall jag åka till min härliga väninna C och göra surkål. Surkål innehåller nyttiga mjölksyrabakterier och B12 bl a. Jag mår såååå bra av surkål men det är svårt att få tag på opastöriserad så jag vill gärna göra egen. 

Ha en alldeles underbar onsdag!

No comments:

Post a Comment