Thursday 10 March 2011

Yoga är min gåva till mig själv.

Att utbilda mig till lärare i kundaliniyoga är en stor gåva till mig själv. Från början hade jag siktet inställt på att fördjupa min egen kunskap i yoga. Att få en bättre disciplin. Numera vill jag verkligen arbeta som yogalärare. Ser verkligen fram emot att få ha elever i framtiden! I helgen är det yogahelg igen. Nu är temat Mantra och i helgen kommer Matamandir, musiker med nästan 40 års erfarenhet av kundaliniyoga som gett ut ett flertal mantraskivor. Jag älskar mantrameditationer! Det är det som är det absolut bästa med kundaliniyoga. Sen älskar jag det fantastiska verktyg som kundaliniyoga är. Du kan förbättra din rygghälsa, du kan läka ditt hjärta(då menar jag rent fysiskt), du får verktyg att hantera stress, osv osv.

Har du gett dig själv någon riktigt fin gåva den senaste tiden?

No comments:

Post a Comment