Monday 14 March 2011

Ny vecka.

Hej på er!

Ny vecka och nya utmaningar. Vår härliga katt höll sig lugn i natt så jag har sovit som en prinsessa. Det jag tar med mig efter den magiska helgen med Mata Mandir är att bli bättre på att lyssna. Just nu har jag mitt kontorsfönster öppet och hör vårfåglarna utanför. Det är fantastiskt!

Om du bor i Stockholmstrakten så rekommenderar jag varmt att gå och lyssna på hans konsert alternativt workshop nu till helgen. Läs mer här. Ja, han har långt skägg och turban. Ja, i helgen var första gången jag träffade en yogi som ser ut så. Och ja, jag var skeptisk. Men allt det där försvinner när man ser människan bakom skägget och turbanen och bara försvinner i hans klokskap. Varför inte ge dig själv en härlig vårpresent genom att gå dit och lyssna!? Återkoppla gärna till mig efteråt i så fall.

Nu skall jag fortsätta dagen men ett leende på läpparna och se vilka spännande saker som korsar min väg idag. Just det, jag skall lyssna oxå =)

Ha en fin måndag!

No comments:

Post a Comment