Tuesday 18 January 2011

Akupunktur igen.

Tar en paus på jobbet och äter min medhavda lunchlåda. Den består av en pastasallad gjord på glutenfri pasta. Vi testade det igår för första gången men jag är ingen pasta-lover utan jag kommer nog satsa på ris och potatis i fortsättningen. Om en timme skall jag vara hos akupunktören och det är ju viktigt att jag äter ordentligt ;)

I morse var jag hos tandläkaren med yngste sonen och han fick lika gott betyg som storebror som var där i december. Barnen har tidigare haft problem med karies men det finns inga tecken på det längre. De dricker ju alltid en grön smoothie till frukost när de är hos oss och följer samma diet som Mattias och jag. Det är den enda förändringen jag kan se i deras liv. Härligt att det har gett bättre tandhälsa!

Som sagt, snart kommer jag få akupunktur och ikväll skall jag räkna antalet nålar. Av ren nyfikenhet.

No comments:

Post a Comment