Saturday 8 January 2011

Ringar på vatten.

glad

Syftet med den här bloggen är ju att inspirera andra till att ta chansen att få en möjlighet till ett hälsosammare liv och förhoppningsvis slippa de välfärdssjukdomar som vi accepterat som en självklarhet på ålderns höst i vår kultur.

Jag är sååå glad att jag inspirerat Sofia till att tesa gröna smoothies, att Catherine provat att vara schampofri och groddar mungbönor, att Sofias mamma och Ulrika tycker min blogg är inspirerande, att brorsan och hans familj nu är i färd med att kasta ut komjölksprodukter och gluten ur sitt hem, att min vän N slutat med schampo.

Ingen är gladare än jag ju fler människor som väljer en hälsosammare och naturligare livsstil. Det är nämligen bättre för oss alla och framför allt för kommande generationer. Vår älskade moder jord kommer alltid att klara sig men vi människor måste förstå att vi är biologiska varelser och om vi fortsätter att förstöra vår omgivning kommer det snart inte att finnas något för oss att äta som håller oss friska. Men tillsammans har vi en stor möjlighet att motverka det här förloppet =)

Tack alla som låter er inspireras! Ni gör mig innerligt lycklig!

No comments:

Post a Comment