Sunday 23 January 2011

Urlakad söndag ;)

Efter en sprudlande fredag har jag en urlakad söndag. Jisses vilken helg jag haft. Att arbeta på och med chakrorna tar på krafterna kan jag meddela. Dessutom gick jag ju upp 4:30 i morse så det bidrar säkert oxå. Jag har en stark dragning till chakrasystemet så jag kommer troligtvis fördjupa mig i detta ämne. Den här helgen gick vi inte på djupet utan skrapade mest på ytan. Men rent praktiskt gjorde vi många övningar och flera meditationer och det har varit enormt energikrävande. Detta märktes framför allt att på  jag var så oootroligt hungrig både idag och igår. På tal om det så skall jag faktiskt ta lite och äta nu. Sen är det Solsidan.

Hoppas ni haft en härlig helg! =)

2 comments:

  1. Hej, Har gjort mungbönsgrytan nu, åh vad gott det var :D hamnar bland favoriterna. skönt och värmande för magen. köpte glutenfritt bröd i lördags för jag var ju så sugen på en smörgås, nu är jag förkyld för första gången sen i september, så nu vet jag det min kropp vill inte ha bröd i några former.

    Hade gott. Kram Cathrine

    ReplyDelete
  2. Hej Cathrine!
    Så roligt! =) Du kan ju variera den på lite olika sätt oxå. Vitlök, lök och ingefära skall alltid vara grunden men sen kan man prova sig fram. Potatis i är till exempel väldigt gott tycker jag =)
    Sedär. Intressant! Jag har aldrig varit en smörgåsmänniska men när jag kände doften av nybakat bröd senast tänkte: om jag skall äta bröd någon mer gång skall det vara nybakat =) Det är inte helt enkelt att baka bra bröd glutenfritt efter vad jag har förstått men min svägerska experimenterar en del så jag hoppas hon skall komma på ett bra recept snart =)

    ReplyDelete