Tuesday 11 January 2011

Kinesisk medicin.

I eftermiddag mina vänner skall jag gå till en tjej som arbetar med kinesisk medicin. Det skall bli oerhört spännande. Jag har aldrig varit hos henne tidigare. Jag äter ju väldigt hälsosamt just nu, jag yogar och jag tar hand om mig. Dock har jag problem med näringsupptaget och det blir nog bättre för var dag nu när jag slutat med saker som absolut inte är bra såsom mjölkprotein och gluten. Men jag är otålig och hoppas att jag med hjälp av akupunktur eller vilken behandlingsform jag nu kommer att få kan boosta mitt näringsupptag. Jag hoppas kunna återkomma med inspirerande information =)

Ha en fin tisdag! =)

2 comments:

  1. Hej.

    Nu har jag druckit smoothi i ca 1 vecka, idag när jag vaknade så var det slut på frukt och mungbönorna behöver en dag till för att bli klara, åkte och handla och fyllde på frukt och bär förrådet. Nu på eftermiddagen så ville min kropp ha en smoothi så jag gjorde i ordning en, men jag var inte helt nöjd, det var något som saknades??? jag saknade mungbönorna :D så i morgon är dem klara och jag kan avnjuta en god smoothi med mungbönor igen :D vilken grej, när kroppen börja tala om vad jag ska äta och inte :D cashewnötter går inte. spännande det här.

    kram Cathrine

    ReplyDelete
  2. Visst är det häftigt!! :) Jag har precis lagt en ny laddning mungbönor i blöt. Enkelt, gott och väldigt nyttigt :) Trist att du och cashewnötterna inte är kompatibla men alla kan ju inte gillat :)
    Tack för att du delar med dig :) kraam

    ReplyDelete