Saturday 1 January 2011

Rensa i röran.

Jag har en bok som säkert de flesta hört talas om vid det här laget. Den heter Rensa i röran av Karen Kingston. Jag har haft den i  många år och det är en välläst bok vill jag lova. Nu när jag håller på att plocka upp alla lådor efter min permanenta flytt plockade jag fram boken för att få inspiration igen. När jag står där med en gammal kursbok från KTH som inte öppnats sedan dess men sparats “för att den kan vara bra att ha” eller ännu värre, böcker från när jag studerade företagsekonomi i början av 90-talet som inte heller de öppnats igen på alla år… så hör jag Karens ord ringa i huvudet “kasta bort det gamla och gör plats för nya, spännande saker i ditt liv”. Det är precis det jag tänker göra! Wow!!! Det är jätteskönt! =))

rensa

Det är precis det här exemplaret i kartonnage jag har. Den finns i pocket oxå men den här är så vacker och det är en bok jag haft i många år och återkommer till år efter år. Det är värt att investera i den med andra ord. Och vet du, den fungerar verkligen. Akta dig för att börja läsa för vips har du börjat ett rensande utan dess like =)

 

Nu åter till kartongerna! Vi hörs!!!

No comments:

Post a Comment