Tuesday 4 January 2011

Bättre sexliv med yoga?

Vill gärna dela med mig av en söt historia. När jag satt på bussen mellan Norrköping och Valdemarsvik i höstas klev det på en herre med en hund. Herren hade druckit lite för mycket starka drycker så dags på dagen. Han slog sig ner framför mig. Jag lät blicken vara kvar i min yogabok. Överförfriskade personer brukar ha en tendens att börja prata med mig nämligen och jag ville verkligen läsa i min bok.

- Vad läser du? hör jag plötsligt.

- Jag läser en bok om yoga svarar jag och förväntar mig en respons kring hur flummigt yoga är eller dylikt.

- Wow! Frugan började med yoga och påstod att  man fick bättre sexliv av det.

- Jaha, jag log.

- Jepp och du skulle se, bara efter några gånger var hon helt vild i sängen. Jäklar alltså, jag fick nästan ta semester och resa bort.

 

IMG_1430 Hm, kan det vara så att man får bättre sexliv av yoga?

 

Kundaliniyoga är grunden i Medicinsk yoga. Här kan du gå in och läsa mer om yogans positiva effekter.

No comments:

Post a Comment