Sunday 2 January 2011

Nya tag.

Jag var jättetrött i går kväll efter alla beslut =) Det tar på krafterna att gå igenom sak för sak och ta ett beslut kring den. Men ack så skönt att ha gjort det NU och inte lagt det i en hög för senare beslut. Jag har drömt en massa i natt. Att ta beslut kring foton från högstadietiden virvlar upp en massa skräp som behöver rensas ut. Jag är i stoort behov av en rejäl meditation nu känner jag =) Det sägs att om man mediterar mycket behöver man inte städa så mycket nattetid och får lugnare sömn.

I eftermiddag eller ikväll kommer pojkarna. Jag läääängtar verkligen. Jag har haft i dag som en osynlig deadline för mitt röjande för jag vet att det kommer bli en del fokus på dem nu. Jag kommer t ex drabbas av att spela äldste sonens nya Monopol ;)

Nu sen, med betoning på sen, frukost (smoothie) och sedan är det dags att göra sista rycket =)

No comments:

Post a Comment