Sunday 2 January 2011

Lägesrapport.

Jisses, inte en enda kartong har plockats upp. Vi har i och med ihopflytten fått några sängar för mycket. En målsättning innan grabbarna kommer hem idag var att byta en av våra sängar i dubbelsängen så det var bara att ta tag i det. När Mattias höll på att byta sängfötter började jag röja bland mina kläder. Jag brukar alltid ha dem färgkoordinerade. Nu har jag plockat ut en hel drös som skall ges bort respektive ges till återvinning. Jag har en grymt snygg kjol som jag behållit i många år men som alltid varit för stor. Jag kommer nog aldrig växa i den heller =) Så den får komma till någon annan nu.

IMG_1653 Min färgkombinerade garderob som nu består av betydligt färre plagg.

 

När man håller på och röjer så finns det ett ganska långt ögonblick när det känns så här tycker jag:

IMG_1654 Kaoset innan ordningen är återställd igen.

 

Jag pimplar som vanligt te. Just nu är det grönt te i koppen. Har ni sett vilken passande flik jag fick idag? =D

IMG_1646 Meditation lets you reach your potential.

No comments:

Post a Comment