Wednesday 23 February 2011

Smoothie för sjuka.

Jag åt en så otroligt god lunch idag. Mattias köpte hem indiskt igår och köpte en extra låda till mig som jag kunde ha idag. Den bestod bl a av kikärtor. Jag är lite osäker på hur min tarm ställer sig till kikärtor men jag chansade och det gjorde i alla fall inte ont i magen när jag åt lunchen. Framåt 17-tiden när jag kände att det var dags att fylla på med något igen valde jag att göra en smoothie. En riktigt grön smoothie :) Den innehöll:

  • gurka
  • avokado
  • en massa bladgrönt
  • vatten

Det är allt! Den blev jättefräsch! Riktigt gott att dricka när kroppen inte är i toppform.

Jag hällde upp smoothien på en flaska för att ha bredvid sängen:

 IMG_2044

Här är min utsikt från sjuksängen. Vilken tur att jag röjde i sovrummet härom veckan =)

IMG_2048

No comments:

Post a Comment