Thursday 17 February 2011

Rom byggdes inte på en dag.

Jag är otålig av naturen och vill gärna se resultat redan nu. Magen är dock fortfarande ur lag. Jag tror att jag skall hoppa över ingefäran idag. Det har nu gått en vecka då jag uteslutit allt som ger utslag på min lista. Jag drack ju Aloe Vera innan men den innehöll ett konserveringsmedel som jag troligtvis inte tål. Jag var tveksam när jag köpte flaskan eftersom jag vill ha så rena produkter som möjligt men det var den bästa de hade i den hälsokosten. Jag gissar att jag får ta tag i detta på allvar och leta reda på den flaska som min kollega tipsade om. Den skall vara helt ren vad jag förstår.

 IMG_2007

 

IMG_2008

Så här har mina måltider sett ut de senaste dagarna. Soppa, soppa, soppa =) Till detta probiotika och cellenzym. Idag blir det tacos, men jag kommer koka en del potatis att ha till. Jag tål ju inte majs och vi brukar ha majsbröd till tacon.

Lillkillen är fortfarande sjuk med hög feber så det har inte alls blivit ett sådant sportlov vi hade tänkt oss. Idag vill han inte ens gå upp ur sängen den stackaren. Min förkylning puttrar under ytan och jag hoppas den skall hålla sig i schack. Huvud och kropp är lätt förkylningströtta och idag önskar jag att det funnits en hushållerska som kunnat hjälpa till med mat och allt plock som blir en dag när man är hemma. 

No comments:

Post a Comment