Tuesday 15 February 2011

Ändrade planer.

I går kväll fick yngste sonen plötsligt 38.4 i feber. Han slocknade snabbt och någon gång i natt kom han in till oss. Han vände och vred på sig den lille stackaren så det blev inte så mycket sömn för någon av oss. I morse hade han 38.8 så träffen med N och hennes barn får vi skjuta upp. Istället skall jag ta mig an vårt sovrum som är belamrat av alla mina böcker. Det är så viktigt att ha det rent och snyggt i sovrummet. Målsättningen är att plocka i ordning, dammsuga och våttorka golvet där idag.

Utöver detta skall jag köra min Sat Kriya som jag skrev om igår. Vidare har jag lovat äldste sonen att vi skall göra yoga.

“Mamma, vi gör väl yoga idag?”

“Ja då, jag skall bara göra min yoga först så gör vi den lite senare”

“Okej, det viktigaste är att vi gör den idag över huvud taget!”

 

Åh, det är så  härligt =) Kan det bli bättre än att barnen tjatar om att få göra yoga???

 

Vidare skall vi absolut läsa Harry Potter. Jag läser högt ur del 1 och vi älskar det allihop!!!

Det blir inte så mycket sportlov… snarare myslov! =)

No comments:

Post a Comment