Sunday 20 February 2011

Lugn söndag.

Hej på er!

Idag har det varit en väldigt lugn söndag. Vi vaknade inte förrän klockan 10! Detta var dock helt ofrivilligt eftersom vår katt har hållit oss vakna två nätter i rad. Då vill  man bara sova, sova, sova på morgonkvisten (eller förmiddagskvisten ;). Sömlösa nätter har naturligtvis inte gjort min puttrande förkylning bättre. Jag har dock varit snäll mot min kropp och det har bara blivit smoohtiesar, soppa och thaimat. Nu längtar jag till förkylningen är besegrad och tarmläkningen kan komma igång på allvar! =)

Min kommande vecka är fullspäckad och det blir besök hos tandläkaren och akupunktören. Vidare skall vi på husvisning! =) Vi har det något opraktiskt just nu eftersom vi bor på en annan ort än barnens skola. Så när grabbarna är hos oss skjutsar vi barnen. Nu letar vi boende på samma ort som skolan. Vi har varit och tittat på en hel del hus men inget har verkat så bra som det vi skall titta på så jag är hoppfull =)

Mattias kodar just nu en applikation till Android som jag hoppas kunna presentera här snart. Jag vill hemskt gärna ha en sådan och har lämnat in krav till honom. Jag är väl något slags produktägare för den som kan Scrum ;) Ni andra kan ignorera den sista meningen =)

Själv sitter jag med en kanna smoothie framför laptopen och jag skall kolla in Google Reader om jag missat någon blogguppdatering och sedan bläddra i Allt i Hemmet och läsa Ditt liv i dina händer i väntan på Solsidan!

Vad passar bättre en lugn söndag än en bild från ett sovrum? Här bjuder jag på en liten titt i vårt sovrum som just nu har  en rosa touch =)

 IMG_1990

IMG_1991

Hoppas ni är tankade med ny härlig energi inför veckans utmaningar!

No comments:

Post a Comment