Tuesday 15 February 2011

Dagens mål avklarade.

Läst Harry Potter för grabbarna – check.

Gjort Yoga med äldste sonen – check. Han var så duktig och gillade det skarpt! Allra bäst var den avslutande meditationen Sa Re Sa Sa =) Det blev lite för avancerat med handrörelser så vi nöjde oss med gyan mudra i lätt meditationsställning.

Gjort Sat Kriya i 11 min – check. Hjälp vad tufft det var!

Städat, dammat och våttorkat sovrummet – check.

Före:

 IMG_1963  

IMG_1961

 

Efter:

IMG_1983Harmoni.

IMG_1985 Älskade böcker =)

 

Tänk så gott jag kommer sova i natt! =)

2 comments:

  1. Så skönt att få städat undan. Hoppas sömnen blev god! Jag har levt bland kartonger i mitt nya hus i 2.5 veckor nu och nu känner jag att det börjar bli dags för att få mer ordning. Nu börjar det kännas som om det tar mer energi att se kartongerna och störa mig på att jag inte tar tag i dom än att faktiskt packa upp dom och få ordning i hemmet.
    Ett "friskhetstecken" tro? ;)

    ReplyDelete
  2. Hej gumman!
    Jepp, jag sov som en prinsessa. T o m barnen sa: oj så fint det är i erat sovrum =)
    Du har helt rätt, det tar jättemycket energi att ha det stökigt! Dock måste man vara snäll mot sig själv emellanåt precis som du varit och tids nog kommer lusten tillbaka!
    kram kram

    ReplyDelete