Friday 18 February 2011

Dagens outfit.

Jag känner stor press att lägga ut dagens outfit idag. Känner mig inte som en riktig bloggare annars. *skrattar* Jag har haft en massa energi idag trots att jag knappt sovit en blund i natt. När jag lämnat grabbarna ville jag så gärna ta en promenad och jag såg så lycklig ut att jag kände att jag ville dela med mig av hur jag såg ut innan jackan kom på plats =)

 

IMG_2017

Mössa: Calvin Klein, Florida – 2010 års bästa köp. Jag älskar den! =) Halsduken har min mamma stickat och jag älskar den oxå =) Stövlarna är mina drabantinspirerade stövlar som räddat mig från att halka många gånger denna vinter. ( Karl XII:s livgarde kallas för drabanter och mina stövlar liknar dem som de hade ) Rejäla sulor och overknee-höga så att man håller sig varm i –15 grader. Byxor från Oui.

Väl inne från min härliga promenad blev det en smoothie med en massa bladgrönt i och jag toppade med hallon som jag har cravings efter nu =) Funderar på om det är så att min tarm, som inte utsatts för något jag inte tål på en vecka, sakta sakta börjar läka sig och att det är därför jag känner mig så fylld av energi. Eller så är det bara fullmånen som boostar mig =)

2 comments:

  1. Pinglan!! Fin du e :)
    Jag kanske oxå ska börja med "dagens outfit" ;)

    ReplyDelete
  2. Tack gumman =) Det är den tiden i månaden nu ;) Faktiskt lite kul med dagens outfit ibland men inget jag kommer skämma bort mina läsare med =)

    ReplyDelete