Friday 18 February 2011

Hopp om dagen =)

Trots att lillkillen hostat hela natten och sömnen varit minimal är vi båda på bättringsvägen. Lillkillens feber är äntligen under 38 och jag känner mig piggare. Liiiite skav i halsen har jag men det får YogiTea Throat Comfort och lite yogaövningar hjälpa till med =)

Nu skall här återigen tömmas diskmaskin och fyllas den samma. Jisses så mycket disk det blir när man är hemma om dagarna och lagar mat från grunden. Sen skall jag lappa grabbarnas överdragsbyxor som alltid verkar ge med sig på knäna. Yngste grabben har haft sina i knappt en månad tror jag. Känns väldigt onödigt att köpa nytt så jag brukar lappa dem med gamla avlagda regnkläder.

Hi, hi, nu dammar yngste sonen i vårt vardagsrum. “Mamma, kan jag få dammtrasan?” Självklart svarar man ja på en sådan fråga =)

IMG_2012 Yngste sonen som äntligen är på bättringsvägen =)

 

Ha en underbar fredag!

No comments:

Post a Comment