Monday 21 February 2011

Aloe Vera. Igen.

Idag träffade jag kollegan som blivit så bra av den här Aloe Vera gelen:

15 Klicka på bilden om du vill läsa mer!

 

Den går inte att köpa i butik utan man får kontakta en återförsäljare. Min kollega ringde upp henne direkt och lämnade mitt nummer på mobilsvaret. Jag blev uppringd i eftermiddags av återförsäljaren och hon kan leverera gelen till mig redan imorgon bitti =) Hon som säljer gelen dricker den själv, hon har många allergier såsom hund, katt och pollen. Jag tipsade henne då om att det inte är omöjligt att en bakomliggande allergi mot gluten eller mjölkprotein kan orsaka detta. Det kände hon inte alls till och kanske känner hon sig motiverad att ta ett test framöver! =) Gelen är helt fri från konserveringsmedel och tillsatser, nu gäller det bara att jag tål Aloe Vera ;) Nu blir det kärleksfull boostning av tarmen =)

Tarm 2011, here I come!!!

4 comments:

  1. Hello! Har testat den, jättebra kvalite´. Tänk på att det har en laxerande effekt:( så börja med väldigt lite och trappa upp och se om du tål den dosen du skall ligga på. Själv använder jag den inte längre, tyvärr rätt dyra produkter:(

    ReplyDelete
  2. Ja, helt rena utan konserveringsmedel och annat.
    Åh, tack för att du nämner det! Högre utgifter vill jag ju inte ha om man säger så ;)
    Ja, de kostar en del. Jag tänker köra i 3 månader för att hjälpa tarmen att läka. Så förhoppningsvis blir den glad av detta =)

    ReplyDelete
  3. Jahapp... upptäckte när jag skulle ta min första dos att den här visst innehåller konserveringsmedel. Även ett förtjockningsmedel. Så det är bara att lämna tillbaka till återförsäljaren. Trist, jag som var så sugen på att komma igång!

    ReplyDelete
  4. Hej! Vill bara säga att det inte finns några kemiska konserveringsämnen, utan de ämnen som är tillsatta för att aloe vera gel ska hålla sig färsk kommer från majs, tång och örter. Alltså bara naturliga ämnen

    ReplyDelete