Tuesday 8 February 2011

En mugg rejuvelac och vardagsmedvetenhet.

God morgon!

Nu när jag inte gör yoga på morgonen längre känns det som så mycket tid försvinner. Mattias och jag har tagit det lugnt på morgnarna när vi inte har grabbarna vilket i och för sig är ganska klokt men det har blivit mycket spilltid. Så idag har vi rationaliserat och var färdiga 45 minuter tidigare än igår. Det är bra tycker jag =) Det finns säkert fler förbättringar att göra. Att kunna spara 5 timmar i veckan är målsättningen. Då kan vi göra roliga saker med den tiden =) Det gäller att vara vardagsmedveten, för det är alldeles nu som livet är.

Nu har jag en mugg med alldeles morgonfärsk rejuvelac framför mig. Arbetsdagen kan börja. Min dag kommer att avslutas hos akupunktören, can’t wait =)

Ha en fin tisdag!

No comments:

Post a Comment