Monday 27 June 2011

Upp och ner.

Igår på eftermiddagen var jag så enormt trött att jag bara satt. På kvällen spelade Mattias och äldste sonen dataspel ihop och yngste sonen undrade om jag kunde göra honom sällskap framför TV:n. Men det gick bara inte. Jag var på bottenvåningen och vi bor i ett trevåningshus och TV:n är högst upp och jag förmådde mig inte att gå dit upp. Så snart barnen lagt sig vid 20:30 tog jag min ashwagandha i sängen och sedan somnade jag. Tur var väl det för de började asfaltera här utanför klockan 06 i morse.  Efter lunchen idag gick jag genast och lade mig för att vila. Det gick inte somna eftersom de arbetar precis utanför men jag har åtminstone vilat. Nu sitter jag i sängen med vata-te och långkokt vatten. Jag har en trave böcker bredvid mig. Det är lite tufft med den här tröttheten, men å andra sidan är det ju därför jag är sjukskriven. =) Äta och vila, är det jag skall ägna mig åt ju. Hoppas bara att det skall gå framåt så jag kan njuta av semestermys med barnen. Åka till havet och sånt där. På fredag åker de med sin far till Cypern och är borta en vecka. Sedan stannar de ytterligare en vecka hos sin far. Om 2,5 vecka har vi alltså sommarlov tillsammans och jag hoppas jag är mycket starkare då!

Hoppas ni har det gott den här somriga måndagen!

No comments:

Post a Comment