Tuesday 21 June 2011

Flytta.

Om 2 1/2 vecka får vi tillträde till vårt nya hus  och vi har inte packat en endaste låda! Och så kommer det även att förbli. Vi har tagit in professionell flytthjälp =) De packar, flyttar och städar åt oss! Detta bestämde vi långt innan jag blev sjuk och det är jag väldigt glad för eftersom jag inte hade kunnat vara det minsta behjälplig i en flytt just nu.

Just nu bor vi 2 minuters promenad från min bror och hans familj. Jag kommer sakna att  inte kunna kila över till dem enormt mycket. Vårt nuvarande hus ligger fint och jag kommer sakna den rogivande utsikten från vårt köksfönster:

IMG_2404

  Och blommorna i vår rabatt:

IMG_2380

 

IMG_2378

 

IMG_2377

Vi kommer inte att få lika vacker utsikt från vårt köksfönster i det nya huset. Å andra sidan kommer vi att bo ett par minuters promenad från ett väldigt vackert naturreservat. Där vi bor just nu finns inga naturliga strövområden i nära anslutning till huset och det har jag saknat.

No comments:

Post a Comment