Friday 24 June 2011

Glad midsommar! =)

Det blir en midsommarafton på tu man hand för mig och maken idag. Barnen är med sin far, vilket känns bra för då får de ett traditionellt firande. På väg hem från jobbet igår handlade min man och han köpte bland annat den här söta lilla saken för att vi skall få lite midsommarkänsla:

IMG_2448

Sen köpte han den här ljuvliga blomman oxå:

IMG_2449 En vacker lila färg har den som kameran tyvärr inte förmår att visa.

Sen köpte han en ros till mig oxå =)

IMG_2447

En bolliknande sak med två extra knoppar =)

Idag blir det sill-lunch. Min man utnyttjar sin 10%-are idag. Dvs han avviker från den hälsosamma maten. Han försöker äta hälsosamt till 90%. Själv har jag aldrig gillat sill så det är inget problem. Däremot älskar jag jordgubbar =)))

Ha en underbar midsommarafton!

No comments:

Post a Comment