Friday 10 June 2011

Besök.

Häromdagen var min vän Sofia här och hälsade på. Det var såå roligt att få besök! Jag är en väldigt social person och det är lite ensamt emellanåt att vara hemma hela dagarna. Å andra sidan orkar jag ju inte med att vara social så länge. Det tar enormt mycket energi att prata! Hursomhelst, hon var här en dryg halvtimme och det var som rena vitamininjektionen! Dessutom hade hon med sig en trave böcker så jag kan säga att på den fronten går det verkligen inte nöd på mig nu!

2 comments:

  1. Oj, vilken pärs du gått igenom. Min man hade lunginflammation för 3 årsedan= intrvenöst droppencellin och sjukhus 1 en vecka. Ge dig tid att återhämta dig. Anders var inte helt i form efter ett år. Han tappade 10 kg under sjukdomen, smal innan och hade inte kommit tillbaka i vikt ett år senare!Inte heller samma fysiska uthållighet som innan. Som tur var visade röntgendet inga beståeende skador på lungorna :)
    KRYA PÅ DIG!!!! Kram Ulrika

    ReplyDelete
  2. Tack Ulrika och tack för att du delar med dig!!! Alla läkarna som jag träffat säger att det handlar mycket om att acceptera och förstå att det tar lång tid att komma tillbaka. Jag skall ha Anders i åtanke så jag inte förivrar mig! Jag har oxå tappat ungefär lika mycket i vikt och jag hade verkligen inget att ta av. Lilla magen blir ju inte bättre av två penicillinkurer på 6 veckor heller.
    kram kram

    ReplyDelete