Friday 17 June 2011

Som julafton och escados.

Min man brukar kärleksfullt skoja med mig om att han har samlat ihop så enormt mycket escados nu att han inte behöver göra något hemma på flera månader när jag är  helt frisk igen. Ni som inte vet vad escados är kan kolla här. =)

Hursomhelst, igår samlade min man ihop fler poäng genom att hämta mitt paket med böcker samt paketet med varor från Veda Lila (ayurvediska produkter).

Här är mina böcker jag beställde =):

IMG_2384

Jag är mest nyfiken på tre av böckerna. Den första är Alicias bok: the Kind Diet. Här kan ni kolla in hennes blogg The Kind Life. Den andra är Paulo Coelhos bok Veronika bestämmer sig för att dö och sist men inte minst Janesh Vaidyas I det sista regnet. Lizas böcker är jag inte lika nyfiken på. Där vet man mer vad man får =) Jag har precis börjat läsa en annan bok som jag fått låna av en kompis så jag får hålla mig till tåls. Men jag har redan bläddrat i Alicias bok och jag har fuskläst några sidor i Paulos bok =)

Idag vattnar himlen jorden här hemmavid så det blir ingen utevistelse för mig. Då får det bli bokläsning(precis som igår=) men även en titt på TV. Eftersom jag inte är stark nog för en promenad ännu så går jag inte ut. Det är inte så mysigt att sitta ute i regnet. ;)

No comments:

Post a Comment