Thursday 30 June 2011

Ivrig! =)

God morgon på er! =)

Solen skiner idag oxå och jag skall till min homeopat/kinesiolog i eftermiddag. Det skall bli så spännande! Jag hoppas få godkänt att ta lite mer ordentliga promenader (inte bara ett varv i området). När jag kände mig pigg efter min första lunginflammation tog jag både en promenad och gjorde ett yogapass samma dag. Dagen efter kom jag inte ur sängen på hela dagen och som ni vet blev jag ju sjuk i en andra lunginflammation.  Av denna anledning har jag tagit det extremt lugnt.

Det skall också bli spännande att se något annat än sjukhus och vårdcentraler. Det är allt jag sett på snart 9 veckor! Inte klokt eller hur? Min homeopat arbetar nämligen mitt i stan så jag får se stan idag också =) Hoppas hoppas bara att min kropp håller för denna utflykt!

Barnen gör sin sista förmiddag i vårt nuvarande hus. Deras far hämtar dem före lunch och sedan är de hos honom i två veckor och under tiden flyttar vi. Så när de kommer till oss nästa gång blir det till ett annat hus. De tycker det känns lite underligt.

Ha det fint idag önskar en pirrig Jessica som skall ut på äventyr =)

2 comments:

  1. Åh vilken härlig, spännande och fantastisk dag du har framför dig!:) Jag gläds med dig och önskar dig allt det bästa!

    Kram kram
    /Anna

    ReplyDelete
  2. Tack tack fina Anna! Det var underbart men nu är jag jättetrött =) Berättar mer i ett inlägg imorgon!

    kram kram
    Jessica

    ReplyDelete