Sunday 19 June 2011

Sunday, lovely Sunday =)

God förmiddag på er!

Här har ni en liten sömntuta. Jag lade mig vid 22:30 igår, vaknade vid 06 för att sedan somna om till 9:30. Jag behöver mycket sömn nu och jag är inte ens “klubbad” som jag annars blir om jag sover så länge. Min kropp har mycket att reparera helt enkelt.

 

Nu är maken ute på en löprunda och jag längtar verkligen till vi kan springa tillsammans men det dröjer en månad eller två innan jag kan göra det. Jag har precis ätit min frukost som bestod av naturell sojayoughurt som jag smaksatte med en sked honung, en skivad banan och rispuffar till. Jag tror inte att man skall frossa i processade produkter och gå loss på en massa soja-produkter för att ersätta komjölken man tagit bort. Jag tror man skall tänka bort mjölk och youghurt helt. Komma på nya kombinationer. Dock är det väldigt skönt att ha sånt här att ta till emellanåt. När orken eller fantasin tryter.

 

Jag hoppas på en premiärpromenad idag. En premiärtur för att plocka lite nässlor att göra te på. Nässelte är mycket  godare än det nässelpulver jag dricker varje dag =) Så om vi kan få tag i nässlor kan jag slippa ta nässelpulvret en eller två dagar =)

No comments:

Post a Comment