Wednesday 29 June 2011

Kokos och honung =)

IMG_2584

När jag stod i duschen i morse med håret fullt av honung och kroppen täckt av kokosolja slogs jag av den underbara doften! =) Sååå fräscht det känns att använda helt naturliga produkter. Just nu använder jag bara dessa två produkter på min hud/i mitt hår. Jag har inte använt något smink under hela sjukdomsperioden så det här är det enda som min kropp tagit upp genom huden under snart 9 veckor. Kan ju vara extra bra med tanke på att jag ätit/fått antibiotika intravenöst under fyra av dessa veckor. Och det tar hårt på kroppen. Skall bli intressant om  min homeopat/kinesiolog kan kolla om jag blivit av med en del av detta gift.

Ännu en solig dag här så jag skall passa på att tanka lite D-vitamin nu innan solen bränner för mycket.

Ha en härlig dag =)

No comments:

Post a Comment