Wednesday 15 June 2011

Meditation.

Det är sååå häftigt med meditationer. Jag blir alldeles vild när jag tänker på hur många häftiga det finns inom kundaliniyoga och alla jag vill hinna med att göra!!! Men, allt har ju sin tid som vi ju vet och just nu gör jag en meditation för att förbättra immunförsvaret och en annan som är väldigt bra att göra när man känner att det är för mycket av allt. Det kan jag känna emellanåt nu. Jisses, de senaste 7 veckorna har jag bara lämnat hemmet för att åka till sjukhuset/vårdcentralen. Det är ju inte klokt!!! Men nu skall vi inte älta det som varit utan se framåt och där är meditationerna ypperliga! Skall försöka fotografera dessa meditationer så att ni får se dem. Längtar tills jag kan börja göra yoga oxå för att få en ännu bättre effekt.

Det blåser väldigt mycket här och vinden är inte bra för en redan förhöjd vata så jag håller mig inomhus. Annars försöker jag komma ut och sitta på altanen lite varje dag.

No comments:

Post a Comment