Saturday 25 June 2011

The Kind Diet.

IMG_2456Sitter i solen med tofflor på som ni ser så att jag inte skall bli kall om fötterna. Jag vill ju inte få lunginflammation ;)

Alicia Silverstones bok är riktigt inspirerande och jag rekommenderar den varmt!

Alicia Silverstone

Här kan ni gå in på hennes blogg och läsa mer om The Kind Diet. Vill du ha en hälsosam vikt, vara snäll mot dig själv, mot naturen och våra naturtillgångar och naturligtvis även djuren så gå in här och låt dig inspireras! En minskad risk för cancer och hjärt- kärlsjukdomar är en  extra bonus du får av The Kind diet =))

2 comments:

  1. Efter din rekommendation så har jag nu klickat hem denna bok. :) Läser Alicias blogg lite då och då så det kändes bara helt rätt just nu. Tack!

    Nu sitter jag och sippar på en underbart god drink (spenat, äpple, selleri, ingefära), tittar in här till dig och har ett halvt öga på mina söta killar som busar runt här på golvet. :) Life is good!

    Hoppas du har en riktigt fin dag!

    Kram kram
    /Anna

    ReplyDelete
  2. Det gjorde du rätt i! En väldigt inspirerande bok och hon ger tips om hur man stegvis går över till en hälsosammare diet. Roligt att läsa om hennes förändringar och upplevelser av att plocka bort animaliska produkter samt halvfabrikat och socker.
    Skål på dig! =) Min drink idag blev i tuffaste laget. Jag råkade få alldeles för mycket grönkål =)) Men oj så nyttigt =)
    Har du oxå pojkar =) Mina grabbar kom från sin far idag. Jättemysigt =)
    kram kram
    Jessica

    ReplyDelete