Saturday 18 December 2010

Status.

Jag har tömt två kartonger. Kanske inte riktigt det tempo jag hade tänkt mig *skrattar*. Mattias hade innebandymatch klockan 14 idag och det gillar grabbarna så det följde med. Jag kände mig lite eftermiddagsslö och skulle bara ta en liten tupplur. Vila ögonen. Oj vad jag somnade gott =) Men nu är det på ett igen. En kastrull med yogi tea står och sjuder på spisen.

yogitea

IMG_1454 Ett litet understatement enligt mig =) Te är livselixir. Yogi tea höjer pitta så det är inte det ultimata teet för mig men det är alldeles för gott för att låta bli. Dessutom behövs mycket pitta när man skall röja =)

Yogi tea: Koka upp en liter vatten, sänk värmen och tillsätt en matsked yogi tea. Låt sjuda i 25 min, sila av och njut =) Enligt receptet skall man även ha mjöllk i men ni vet ju vad jag anser om mjölk. Funderar på att prova med rismjölk någon gång. Men inte idag =)

No comments:

Post a Comment