Saturday 4 December 2010

Dag ett av yogahelg nummer fyra är till ända.

Emellanåt måste jag verkligen nypa mig i armen. Jag lär mig såååå mycket under den här utbildningen att det känns som en alldeles fantastiskt stor gåva. Jag är så glad att jag följde min starka känsla av att jag bara måste gå den här utblidningen. Allt är enormt proffsigt och jag kan varmt rekommendera den här utbildningen!

Jag är så tacksam över att jag får ett så fint stöd av min man som t ex idag har tagit hand om killarna så bra. De hade fixat julklappar till mina brorsöner idag och hämtat våra ringar som nu är klara =)) Vi hann aldrig få några stenar i min vigselring innan vi for till Florida och ej heller någon gravyr. Dessutom hade de köpt adventsljus som vi inte hann med förra helgen och köpt fyra sorters pepparkakor så att vi kunde ha pepparkaksprovning.

Idag var det fokus på andningsövningar och jag tror att jag börjar få koll på djupandningen nu. Jag behöver öva en hel del på den och jag tänker lägga in den som en del av vilan i min sadhana. Eldandningen sitter som en smäck och det är jag jättetacksam över.

Imorgon ringer klockan 4:30 och sen är det dags att ge sig ut i morgontimmarna för att börja sadhana klockan 06.

Ha en fin kväll!

No comments:

Post a Comment