Friday 24 December 2010

Myser.

Jag har en helt underbar julafton. Den blev inte precis som vi tänkt oss eftersom Mattias mage inte klarade julmaten i går kväll.. och vi ville inte chansa att smitta ner andra gäster så det blev en liten jul med oss och grabbarna. Julmat är riktigt tufft för magen eftersom man blandar så många olika typer av protein. Jag har ätit julmat i två dagar och börjar få samma känsla som i Florida. Efter tre dagar mådde magen INTE bra. Så imorgon blir det tillbaks till hälsosam mat igen =)

Jag har fått så mycket fina julklappar. Bland annat en kudde som äldste sonen sytt och som han dessutom lade i en julstrumpa så jag fick den i morse. Den var full av hjärtan =) =)

Av Mattias fick jag bl a ett par vantar som jag kan använda till min touchtelefon =) Perfekt, nu slipper jag frysa när jag pillar med telefonen ute i kylan. Jag fick även en bok som jag varmt vill rekommendera till er alla:

9186469002

Familjen äter kött och det vet ni som läser det här att inte jag gör. Deras äldste son hade diagnosen autism och han mår mycket bättre idag efter kostomläggningen!  De har uteslutit gluten, mjölkprodukter, socker och mat med tillsatser. Den är som sagt mycket inspirerande och har många bra tips!

No comments:

Post a Comment