Monday 27 December 2010

Nytt tema.

Jag har länge velat ändra lite på utseendet på bloggen och nu är det ett perfekt tillfälle. Sitter i sängen med laptopen i knäet och en grön smoothie bredvid på nattduksbordet. Det är dagens tredje =) Jag kände för vitt. Det känns fräscht just nu. Samtidigt ville jag ha en touch av en färg och det fick bli lila den här gången.

Blev alldeles nyss uppringd av Hälsan och arbetslivet. Vi har avtal med dem och man blir alltid uppringd när man sjukanmält sig. Jag var inte den enda som anmält mig som magsjuk idag tydligen. Hon var noga med att poängtera vikten av att vara hemma 48 h efter att man varit symptomfri.

Imorgon kanske jag är helt pigg igen och kan vara ute i det vackra vädret? Jag lääängtar så efter en vintrig krispig solig promenad. Hörde att pojkarna var ute i skidbacken hela dagen igår och att min vän A invigt sina nya löparskidor. Jag längtar ut!

No comments:

Post a Comment