Friday 3 December 2010

Full rulle och yogahelg =)

Hej hej!

En liten kort hälsning kommer här så ni inte tror att jag har gått under jorden. I fredags fick jag reda på att nye ägaren ville ha tillträde till mitt hus som i onsdags. Så jag har städat och fejat OCH hunnit vara på efterrättskurs i Raw efterrätter OCH varit på julbord på Tjolöholms Slott. Jag skall försöka berätta lite om detta senare.

Idag plockar jag upp mina barn tidigt och så myser vi under eftermiddagen och kvällen. I helgen är det nämligen yoga för hela slanten igen. En helg av fyra har krockat med när jag har barnen den här terminen och det får godkänt. Jag vet att de har det prima med Mattias men jag kommer definitivt inte ha fyllt min dos av grabbarna när jag lämnar dem om en vecka.

I helgen är det andningsövningar som står på schemat. Skall bli lika spännande som alltid. Vår läxa den här gången har varit en njutning. Vi uppmanades att meditera mycket men det är faktiskt bara imorse jag hann med att göra två meditationer. En riktigt bra hittade jag idag som jag oxå skall berätta om.

Oj, blev längre än vanligt men jag lever och frodas och numera har Mattias och jag bara ett hem att hålla reda på =) Nu gäller det att merga mina saker med hans =)

Ha det fint så hörs vi mer!

No comments:

Post a Comment