Saturday 18 December 2010

Helgens utmaning.

Jag vaknade halv sex i morse alldeles utvilad och välmående. Så det fick bli ett yogapass trots att det var helg. Efter passet smög jag ner till Mattias igen och sedan kom grabbarna in och så myste vi alla fyra innan det var dags för frukost och dagens första gröna smoothie =)

IMG_1442

Så här ser det ut i vårt vardagsrum just nu. Jag sålde ju mitt hus i början av december och en hel del prylar hamnade i vardagsrummet. I väntan på. Tänkte ta mig an delar av detta i helgen. Den ena sängen blir vi av med imorgon =) Hoppas kunna visa upp en efterbild =) Vi skall få plats med en gran någonstans också… En del av vardagsrummet vilar det dock lite julro över…

IMG_1384

Tomten i närbild..

IMG_1388

Duken har min mormor gjort:

IMG_1389

Närbild på hjärtat:

IMG_1406 

På skänken som skymtar till vänster i bilden längst upp gömmer sig oxå lite vinterprydnader:

IMG_1398

IMG_1399  Ha en underbar  lördag och glöm inte att stanna upp och andas så här denna hektiska månad. Andas några djupa andetag ända ner i magen. =)

No comments:

Post a Comment