Wednesday 29 December 2010

Karate Kid.

I går på förmiddagen fick vi gjort ytterligare lite i köket/vardagsrummet. Ni som fortfarande minns “före”-bilden kanske väntar på att se “efter”-bilden. Men håll ut, snart kommer den att publiceras på en blogg nära dig. Typ här ;) Ni som inte minns kan kolla här. Till lunch blev det rester av gårdagens thai och till fika blev det svägerskans gudomliga julgodis, glögg, gluten- och mjölkfria lussekatter och pepparkaka.

godis

Inte så klokt så här i efterhand för min mage började långsamt protestera och i morse var det katastrof igen =( Inte så bra att inte få behålla mat när man redan är petit från början som jag. Jag somnade sedan om och när jag öppnade mina bruna klockan 10 i morse ( inget vakna-klockan-5 och göra yoga här inte ) var det alldeles tyst i huset. Så jag ringde min man och bad om roomservice =) Tur att det finns telefon;) Han kom med Vata-te och proviva på en guldbricka. =)

Igår, innan magen började göra ont igen, såg vi på Karate Kid. Will Smith son som gör rollen som Karate Kid är ju bara fööör söt. Och charmig. Och duktig. Hade jag varit 30 år yngre hade jag garanterat blivit kär i honom.

jaden-smith-photo

Jaden Smith.

Det var jag i den förre Karate Kid. Om någon nu minns honom fortfarande =D

karate_kid1 Ralph Macchio.

No comments:

Post a Comment