Saturday 23 October 2010

Oui-modell på NK Woman.

Idag var jag inne och extraknäckte på NK Woman som modell för märket Oui. Jag byter outfit ungefär en gång i timmen och pratar med kunderna. Det är riktigt roligt att göra något som är så totalt annorlunda jämfört med min roll som IT Arkitekt ( som inte sällan består av möten med mig och en bunt herrar ). Sen är det bra eftersom jag så sällan tar mig in till stan och shoppar. Jag tar mig aldrig tid till det. Det finns så mycket annat jag vill hinna med. Just nu måste jag på något sätt få in lite mer kreativitet i mitt liv igen. Sy, sticka eller virka. Jag vill skapa något. Kanske börja rita lite klädmönster igen. Vi får se vad det blir. Och kom ihåg, om det duger åt en modell på NK att vara schampofri så duger det åt dig oxå ;)  

No comments:

Post a Comment