Wednesday 12 March 2014

Onsdag, igen!

Veckorna bara rusar fram känns det som. Jag är nu i gravidvecka 37 och jag skall arbeta i 8 dagar till. Att vara höggravid nu på våren känns perfekt. Att dessutom få en bebis och ha hela sköna sommaren framför sig är ju ännu bättre. Onsdag är ju min lediga dag och jag har en hel dag framför mig. Får se vad det blir av denna dagen. Jag skall absolut gå ut, det är en sak som är säker. Igår hade vi fantastiskt väder, efter min promenad satt jag ute i bara t-shirt och idag ser det ut att bli lika fint. Här i Sverige måste vi ju passa på som ni vet ;)

20140311_131414

Bilden tog jag igår. Det är inte många gånger vi sett en klarblå himmel på Västkusten det här vinterhalvåret. Men nu är det ju vår!

2 comments:

  1. Önskar dig en underbar dag! Får så mycket energi av din blogg.

    Skulle vilja att du skrev en lista på alla livsmedel som man kan äta när man äter raw. Tycker det är svårt att variera.
    Hur är det med att salta? Jag har fått ganska mycket saltsug när jag äter sallad, så då blir det mycket söta saker bara. Kan man använda alla kryddor, eller är peppar och chili för starkt för magen?
    Okej, det här var kanske lite rörigt. Det jag undrar är väl om man det är vissa grejer man ska vara försiktig med. Typ oliver mm?

    Kram/
    Elisabeth

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack detsamma Elisabeth! Så glad jag blir av att höra det, det är precis en av de saker jag vill ge till mina läsare, energi!

      Tack för tipset! Jag skall se vad jag kan skriva ihop! :)

      kram
      Jessica

      Delete