Sunday 16 March 2014

Bebiskläder.

I går kom Mattias föräldrar förbi och de har inte kunnat hålla sig från att köpa kläder till bebisen. Det är deras första barnbarn så det är klart de är extra förväntansfulla. Vi fick en massa söta kläder.

presenter

Dessutom gick jag igenom bebiskläder i den minsta storleken som jag har kvar efter killarna var små. Lådorna var ordentligt märkta med rätt storlek men har varit utlånade så det visade sig inte riktigt stämma med vad som fanns i. Efter att ha gått igenom både kassar och lådor tror jag dock att vi har allt det nödvändiga i början. Väldigt många bodiesar t ex. Sen var jag tvungen att ta fram fotoalbum från när barnen var små för att se vilka kläder de hade då *skrattar*. Det märks att det är 10 år sedan jag hade en lite bebis för jag minns inte hur små de var.

Här har jag dock sorterat ut ett helt berg och skall göra en sortering till och tvätta och lägga i skötbordsbyrån så att vi är redo för bebisens ankomst.

IMG_2379

Idag kommer min finaste vän på besök. Vi har känt varandra sedan gymnasiet och hon har inte sett magen live så det blir roligt att få visa den.

Önskar er en härlig söndag!

No comments:

Post a Comment