Friday 7 March 2014

Distansarbete och grön smoothie.

Idag har jag distansarbetat. När vi steg upp i morse upptäckte vi att katterna haft krig för det låg tussar av katthår över vardagsrumsgolvet. Det var bara att starta vår robotdammsugare Hebbe och sätta sig vid datorn och börja jobba medan Hebbe gjorde fint. Perfekt!

Till lunch kunde jag njuta av en grön smoothie eftersom jag ju var hemma där alla ingredienser finns. Gott! :)

greenSmoothie

När killarna slutat skolan kom de hem så nu är hela familjen samlad igen. Imorgon blir det förstås Mellomys, dans för yngste sonen och en tur till Fram för att hämta veckans beställning av frukt och grönt. På söndag kommer min bror hit för en privat yogalektion. Det ser jag verkligen fram emot, har inte hållit lektion sedan förra våren.

No comments:

Post a Comment