Saturday 15 March 2014

Lördag och längtan efter löpning.

Klarblå himmel och jag känner hur det rycker i löpartarmen. Det hade varit en perfekt dag för ett trailpass i skogen. Så här såg det ut på ett pass Mattias och jag  gjorde i somras. Sen när jag blev gravid tog jag det lugnt med löpningen. Visst ser det härligt ut? Sverige är så grymt vackert på sommaren. Jag älskar att springa på stigar! Just här var det dock väldigt brant att ta sig ner så jag fick ta det vackert :)

image

Idag får jag dock nöja mig med en promenad i skogen och det är verkligen inte fy skam heller. Tänkte gå igenom bebiskläder i den minsta storleken också. Har faktiskt mycket kvar efter när killarna var små. Sen kommer svärföräldrarna förbi en sväng, de har visst köpt något till bebisen. Blir spännande att se vad det är!

Igår lämnade jag officiellt över ansvaret för de uppdrag som jag projektleder och det känns naturligtvis också jättebra. Under veckan börjar jag väl att stuva undan en del av mina saker på jobbet och veckan därpå är det bara två dagar kvar sedan går jag på ledighet. Jag är väldigt pigg och mår jättebra för att vara så långt gången men fokus flyttas ju inåt nu vilket är en viktig del inför det som komma skall. Därav skönt att inte ha ansvar på samma sätt på jobbet.

Ha en skön lördag!

No comments:

Post a Comment