Saturday 25 January 2014

Starkare.

Jag har aldrig varit intresserad av magrutor eller en supertight bak. Jag har inte förstått meningen. Jag ägnar mig åt sådant som får mig att vara frisk och må bra. Löpning, yoga och bra kost är tillräckligt för detta. Man kan ju vara väldeffad och ändå ha dålig hälsa. Men nu känner jag att det är dags att bygga muskler för jag behöver bli starkare. Känner det tydligt under min graviditet. Just nu är ju inte läge att börja styrketräna förstås. Något gym kommer ni dock inte att hitta mig på. Jag vill ha så lite overhead-tid på min träning som möjligt. Hemmaträning får bli min melodi. Jag har köpt Olga Rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor som jag tänker börja med när bebisen kommit ut. Någon som har testat hennes träning?

IMG_1650

No comments:

Post a Comment